У Високівському ліцеї створено Новий освітній простір для здобувачів освіти та вчителів
Однією з основних концептуальних засад в межах Нової української школи є створення сучасного освітнього середовища, яке сприятиме творчому розвитку й мотивації здобувачів освіти до навчання. Редизайн і переоснащення освітнього простору, які були здійснені у 2018 році з використанням не лише державної субвенції, а й коштів місцевого бюджету перетворили наш ліцей у надсучасний, креативний, по-справжньому європейський освітній заклад.
Особлива увага у новому освітньому просторі - першокласникам. У зв’язку з тим, що в НУШ зросла частка проєктної, командної та групової діяльності під час занять, урізноманітнено варіанти організації освітнього простору в класі. Він вміщує виховний, розвивальний, навчальний, педагогічний простори тощо. Освітній простір школи – складне утворення, що складається з освітнього простору кожного учня, кожного вчителя, кожного батька. Це засіб змінити зовнішнє з метою його перетворення в індивідуальне. Освітній простір будується навколо особистості, оскільки лише їй притаманна діяльність, завдяки якій освоюється освітнє середовище.
Адже НУШ працює на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти, максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси. Цим критеріям відповідає й освітній простір, який створено у нашому ліцеї.
Навчальні кабінети, фойє, коридори вражають ошатним, високо естетичним дизайном. Крім класичних варіантів, використано новітні, наприклад, мобільні робочі місця, які легко трансформувати для групової роботи. До того ж, організація освітнього простору навчальних кабінетів потребує широкого використання IT-технологій, мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання.
Коментарi